Hyundai IONIQ Forum banner

What colour is your Ioniq HYBRID

• Polar White / Ceramic White

Votes: 193 29%
  • Demitasse Brown

Votes: 3 0%
  • Iron Grey / Summit Gray

Votes: 119 18%
  • Marina Blue / Electric Blue / Intense Blue

Votes: 140 21%
  • Phantom Black / Black Noir Pearl

Votes: 89 13%
  • Phoenix Orange / Lava Orange

Votes: 12 1.8%
  • Platinum Silver / Symphony Air Silver / Aurora Silver

Votes: 63 9.4%
  • Fiery Red / Scarlet red

Votes: 36 5.4%
  • Fluidic Metal

Votes: 8 1.2%
  • Typhoon Silver

Votes: 9 1.3%

Welke kleur heeft uw Ioniq Hybrid?

1.3M views 236 replies 161 participants last post by  k2hatlee  
#1 ·
Deze poll is alleen voor HYBRID Ioniqs,

er is een aparte poll voor de kleur van Electric Ioniqs, aangezien ze een ander kleurenpalet hebben.

Voer de kleur van uw Ioniq in (aangekomen of besteld).

We vermoeden dat marina blauw de populairste kleur zal zijn, maar je weet maar nooit.

BC1

#189 ·
De mijne is zwart en ik zeg "nooit meer". Het wordt in een minuut vuil en ik moet het veel te vaak wassen.
De mijne is zwart en ik zeg "nooit meer". Het wordt in een minuut vuil en ik moet het veel te vaak wassen.
Ik heb ook de zwarte, en hoewel schoon ziet het er geweldig uit, maar het wordt veel te snel vuil.

#8 ·
Beste allemaal,

Ik heb de witte besteld omdat wit de laagste interne temperatuur handhaaft tijdens de zomermaanden.
Het maakt een aanzienlijk minder a/c-inspanning mogelijk.

Ciao

Alberto
hier in het zuidoosten van het VK is het momenteel mistig en -2 °C, en onze zomers overschrijden zelden 25 °C, dus in sommige opzichten kunnen we elke kleur kiezen die we willen, maar het zou fijn zijn om rekening te houden met de zomerzon en het weer :)

#224 ·
Het ding dat de blauwe verkoopt, is denk ik de blauwe binnenbekleding...

Als het een optie was voor gekleurde bekleding, zou ik me voorstellen dat ze een veel bredere spreiding van kleuren zouden hebben (ijzergrijs met bijvoorbeeld de bronzen/koperen bekleding!)

De kleur is echter mooi genoeg! Zeker mooier dan het oranje. (Hoewel ik niet denk dat het bruin 'zo' slecht eruit ziet)
Hou op met pronken :p

#13 ·
Welnu, het is gedaan. Ik heb Ioniq Premium SE besteld met behulp van een affiniteitsregeling. Ondanks de lichte vermindering van de prestaties heb ik gekozen voor de 17" lichtmetalen velgen. En de allerbelangrijkste kleur....

Polar White.

Het was een toss-up tussen het marineblauw en het wit. Omdat ik ze allebei leuk vond, kon ik het niet rechtvaardigen om meer te betalen voor een kleur die ik even leuk vond als de gratis lol.

Voordeel van wit. Ik ben dol op het contrast tussen de carrosserie en het glas aan de achterkant, en de blauwe accenten en het wit.

Nadeel. Ik lijk op een Ăśber-chauffeur lol.

#14 ·
Na er eeuwen over de kleur te hebben nagedacht, koos ik uiteindelijk voor grijs. Ik had het gevoel dat blauw en vooral zilver kleuren waren die een paar jaar geleden helemaal in waren, maar ik was een beetje bang dat ze bij wederverkoop uit de gratie zouden zijn geraakt (ik controleerde de laatste verkoopcijfers voor 2016 kleuren en merkte dat dit al was begonnen). Ik ben ook te oud en saai om blauw te riskeren, aangezien de dealer er geen had om naar te kijken en blauw er goed uit kan zien of niet). Toen ik mijn vrouw en vrienden vroeg, zeiden ze allemaal dat grijs 'chiquer' is dan zilver, maar ik hoop alleen dat het niet te saai is, want de lichtdetails zullen niet zo veel contrasteren als bij zilver. Ik kom erachter op 1 maart!

#19 ·
Ik heb een witte besteld. Eerst wilde ik een blauwe Style (Duitse middelste afwerkingslijn) met zonnedak, omdat ik gouden velgen op een blauwe zoals deze mooi vind.
Maar na overstap naar Premium (top afwerking hier) zei mijn dealer dat er al een witte premium op het schip staat. Beide Ioniqs die ik voor een proefrit had, waren wit, wat ik ook erg mooi vond. Dus de beslissing was duidelijk.

Ik denk dat hij een paar matgrijze Enkeis krijgt met blauwe remklauwen die passen bij de sierlijsten. >:)

#35 ·
Een Platinum Silver besteld.... Hoop dat het er goed uitziet - duimen!
Laat het ons weten als je het mooi vindt als je het ziet. Ik heb nog geen zilver of grijs in het echt gezien. Dat zijn de twee waar ik tussen twijfel. Ik denk dat het grijs meer vuil zal laten zien en ik hield niet van de grote glitters in de verf. Ik vraag me af of het zilver zo is. Ik weet dat zilver uit de gratie raakt, maar ik denk nog steeds dat het een veilige kleur is en vuil goed zal verbergen. Kleuren komen en gaan in populariteit.

Ik ben eigenlijk geen grote fan van de Hyundai-kleuren. Hou niet van plat wit; had liever parelmoerwit gehad. Zou nooit meer een zwarte auto nemen; dat heb ik al gehad.

Voor degenen die hem al hebben, plaats foto's als je ze hebt. Bedankt!

#31 ·
tijd om dit draadje weer omhoog te duwen

Als je hier nog niet hebt gestemd en je bezit een "Ioniq HYBRID", doe dat dan alsjeblieft.

Er is een aparte poll voor de EV,

Als je per ongeluk in de verkeerde poll stemt, stuur dan gewoon een PM naar een van ons mods en laat het ons weten.