Bedankt! Ik was net naar precies dezelfde aan het kijken, maar wist niet of de breedte van de sleuf en de diepte van de sleuf geschikt waren voor deze I5..... Ik neem aan dat het goed past???
Breedte is goed. Diepte is prima. FWIW, sprekend uit ervaring van het hebben van een autowerkplaats gedurende een decennium en gezien wat elke andere werkplaats in de omgeving, inclusief de dealers, doet, wanneer uw auto niet in uw eigen handen is, ondersteunt iedereen hem van de knelnaad af, niet van het gebied naast de knelnaad. Iedereen gebruikt platte pads op werkplaatsliften. Ik heb er nog nooit schade door gezien (vandaar dat ik het vroeger ook wilde doen). Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut gezien dat knelnaad beschadigd is geraakt door het opkrikken/ondersteunen, maar het was
altijd van de vriend-van-de-zus-van-de-neef-van-de-vriend-bubba die iets ECHT doms deed, zoals het gebruik van een fleskrik (klein contactoppervlak) of het proberen te ondersteunen van een knelnaad op een assteun. Dus voor mij maakt het niet uit of een knelnaadadapter de belasting draagt op de onderkant van de sleuf of op de bovenkant van de pad. Wat ik niet wil zien, is iets dat alle kracht lokaliseert op een kleine plek of zoiets als een platte stalen pad waar de knelnaad geen extra stabiliteit krijgt en kan instorten.
Op die markeringen zijn de aluminium adapters die ik heb gelinkt prima.