Hallo mensen,
Ik heb mijn auto net geen week en ben er dol op, behalve één probleem:
Heeft iemand anders het volgende ervaren...
Radio, Bluetooth, Carplay en Car Chimes lijken allemaal te werken, maar helemaal geen geluid?
Ik heb het nu twee keer in twee dagen gehad
Dingen die ik tot nu toe heb geprobeerd:
Het grappige is dat het zich op dit moment vanzelf oplost, vandaag lijkt het op te lossen nadat de auto is aangesloten en is begonnen met opladen, hoewel er niet genoeg voorbeelden zijn om te weten of dat toeval was.
Het maakt de auto echter "onbruikbaar" voor mij, omdat ik veel telefoontjes pleeg voor mijn werk en de andere persoon niet kunnen horen is niet geweldig.
De auto is de Ioniq EV Premium in het VK met het infinity-geluidssysteem.
Ik heb mijn auto net geen week en ben er dol op, behalve één probleem:
Heeft iemand anders het volgende ervaren...
Radio, Bluetooth, Carplay en Car Chimes lijken allemaal te werken, maar helemaal geen geluid?
Ik heb het nu twee keer in twee dagen gehad
Dingen die ik tot nu toe heb geprobeerd:
- Systeem is niet gedempt,
- Reset het infosysteem en het maakte geen verschil.
- De auto van stroom voorzien en weer inschakelen lost het niet op.
- Auto uitschakelen, uitstappen, deuren op slot doen, even wachten en opnieuw starten - nee.
- Telefoon niet aansluiten op de Bluetooth van de auto
Het grappige is dat het zich op dit moment vanzelf oplost, vandaag lijkt het op te lossen nadat de auto is aangesloten en is begonnen met opladen, hoewel er niet genoeg voorbeelden zijn om te weten of dat toeval was.
Het maakt de auto echter "onbruikbaar" voor mij, omdat ik veel telefoontjes pleeg voor mijn werk en de andere persoon niet kunnen horen is niet geweldig.
De auto is de Ioniq EV Premium in het VK met het infinity-geluidssysteem.