Onze auto gaat volgende week dinsdag. Vorige week maandag heb ik echter een Ohmmu geïnstalleerd. Ik heb ook de BM2 geïnstalleerd die al een paar maanden in de auto zit. Het verschil met Ohmmu is verbazingwekkend. Het feit dat de batterijweergave alleen als onregelmatig kan worden omschreven. De Ohmmu is het tegenovergestelde, volledig stabiel. Met de FB zou de ontlading/lading oplopen tot ongeveer 15 V en dalen tot 12 V, misschien 10-15 keer per uur. Dan een stabiele, rechte lijn voor een paar uur, dan weer onregelmatig. Ohmmu is slechts een rechte lijn, en als de auto wordt gereden, ontlaadt hij misschien 0,5 V en laadt dan ongeveer hetzelfde op, maar slechts één keer. Als de auto stilstaat, zijn er slechts een paar zeer kleine pieken, vergeleken met de FB waar er tientallen zijn. Ik denk dat de IC zichzelf vermoordt met al die onregelmatige ontlading/lading. Gewoon voor de lol heb ik vandaag de FB opnieuw geïnstalleerd, en ja. Al het onregelmatige gedrag is weer terug. Ik wed dat degenen die de FB ook hebben vervangen door AGM of iets dergelijks, dezelfde resultaten zouden zien als ze ook BM2 hadden. Zo ja, dan hebben de fabriekstechnici een raam in hun maag nodig om naar buiten te kijken, want ze hebben hun schedel in hun rectum.