Hallo allemaal, ik heb geëxperimenteerd met luidsprekerupgrades en -verbeteringen voor de basisstereo van de Ioniq 6. Ik heb meerdere merken geprobeerd, van Pioneer tot Focal. Ik heb aftermarket gecombineerd met fabriek. Uiteindelijk kwam ik met een geweldige mix. Ik heb de Recoil REM65 Echo Series geïnstalleerd, ter vervanging van de voorste deurluidsprekers en tweeters. Ik heb de crossovers NIET gebruikt, maar ik heb Recoil BB-T basblokkers in de tweeterlijn gesplitst. Ik heb ook een dun vel wol-katoen over de tweeters geplaatst voordat ik ze weer sloot, wat helpt om de helderheid te verzachten. De achterste luidsprekers klinken na veel proberen het beste met deze opstelling, dus ik heb ze laten zitten. Ik heb alle vier de deurpanelen verwijderd en zelfklevende luidsprekerdempingscirkels op het deurpaneel erachter geïnstalleerd. Dit helpt de bas strak te laten klinken. Om je geluid echt geweldig te maken, download je Wavelet (als je een Android-gebruiker bent) en als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op en ik kan mijn instellingen sturen. Dit alles maakte een aanzienlijk verschil in het geluid en ik zou zeggen bijna op het niveau van de Bose, maar je moet het volume ongeveer 10% meer opdraaien. Laat het me weten als je vragen hebt!