Hyundai IONIQ Forum banner

Herhaalde storingen van elektronische componenten op 2020 Ioniq HEV

2.8K views 3 replies 3 participants last post by  DramaQueen786  
#1 ·
Ik heb mijn 2020 Ioniq nu anderhalf jaar en heb alleen maar problemen gehad met de elektronica. Mijn infotainmentsysteem en achteruitrijcamera zijn al twee keer vervangen (de parkeersensoren vooraan zijn ook defect geraakt), en over een paar weken gaat hij voor een ander probleem met het infotainmentsysteem naar de garage. Hij is al een half dozijn keer of zo in de garage geweest en Hyundai zou me deze week moeten laten weten of ze hem terugkopen.

Ik ben echt dol op deze auto. Hij is mooi en rijdt goed, maar heeft nooit de door de EPA geschatte 55 mpg gehaald; hij schommelt rond de 42 mpg, wat mijn Prius uit 2008 haalde toen hij 12 jaar oud was (en die auto was solide - geen problemen). Het is een mooie auto, maar je zou al deze problemen niet moeten hebben met een gloednieuw voertuig. Ik overweeg misschien een hybride SUV, maar ik ben terughoudend om een andere Hyundai te overwegen. Ik kan zelfs problemen hebben om een [niet-Hyundai]-dealer zover te krijgen dat ik mijn Ioniq kan inruilen vanwege de problemen die hij heeft gehad (een heeft me dat al verteld), dus Hyundai kan hem maar beter terugkopen!