Hyundai IONIQ Forum banner

Ioniq 6 V2L adapter verwijderen

4.7K views 6 replies 5 participants last post by  baz99  
#1 ·
Heeft iemand de V2L-adapter die in de oplaadpoort wordt gestoken niet kunnen loskoppelen? Mijn adapter werkt prima, maar ik kan hem niet loskoppelen omdat hij vergrendeld blijft, waardoor ik de noodtrekkabel in de kofferbak moet gebruiken.

#3 ·
Is er iemand die de V2L-adapter die in de oplaadpoort gaat, niet heeft kunnen loskoppelen? Mijn adapter werkt prima, maar ik kan hem niet loskoppelen omdat hij vergrendeld blijft, waardoor ik het noodtreksnoer in de kofferbak moet gebruiken.
Heeft u ooit iets ontdekt? Ik heb hetzelfde probleem... is dat de manier waarop de adapter bedoeld is om te worden losgekoppeld??

#7 ·
Heeft u ooit iets ontdekt? Ik heb hetzelfde probleem... is dat de manier waarop de adapter bedoeld is om te worden losgekoppeld??
Ja .............het was zo simpel als het indrukken van de open-knop op de fob. Ik raakte in de war toen in de instructies stond dat je op de deurbediening moest drukken en dacht dat ze naar de laaddeur verwezen.

#5 ·
Heeft iemand de V2L-adapter die in de oplaadpoort wordt gestoken niet kunnen loskoppelen? Mijn adapter werkt prima, maar ik kan hem niet loskoppelen omdat hij vergrendeld blijft, waardoor ik het noodtrektouw in de kofferbak moet gebruiken.
Ik heb een generieke adapter gekocht van een Canadees bedrijf. Er blij mee. Werkt prima. De eerste keer dat ik hem probeerde los te koppelen, lukte dat wel, maar sindsdien heb ik het noodkoord in de kofferbak moeten gebruiken. De handleiding zegt dat V2L's tijdens gebruik vergrendeld zijn, ongeacht de instellingen. Mijn adapter heeft geen aan/uit-schakelaar, dus dat kan een deel van het probleem zijn dat hij niet verwijderbaar is zoals het hoort, hoewel het loskoppelen van apparaten en het ontgrendelen van de auto hetzelfde zou moeten bewerkstelligen als een aan/uit-schakelaar op de OEM-adapter. Aangezien ik van plan ben mijn adapter alleen te gebruiken tijdens onregelmatige stroomstoringen, is het voor mij geen probleem om hem via het trekkoord van de kofferbak los te koppelen.

#6 ·
Ik heb een generieke adapter gekocht van een Canadees bedrijf. Er blij mee. Werkt prima. De eerste keer dat ik hem probeerde los te koppelen, lukte dat, maar sindsdien heb ik het noodkoord in de kofferbak moeten gebruiken. De handleiding zegt dat V2Ls tijdens gebruik vergrendeld zijn, ongeacht de instellingen. Mijn adapter heeft geen aan/uit-schakelaar, dus dat kan een deel van het probleem zijn dat hij niet verwijderbaar is zoals het zou moeten, hoewel het loskoppelen van alle apparaten en het ontgrendelen van de auto hetzelfde zou moeten bereiken als een aan/uit-schakelaar op de OEM-adapter. Aangezien ik van plan ben mijn adapter alleen te gebruiken tijdens incidentele stroomstoringen, is het voor mij geen probleem om hem via het trekkoord van de kofferbak los te koppelen.
Ja, die van mij (van EVCONN) werkt ook prima, maar ik moet hem altijd losmaken met het trekkoord van de kofferbak. Ik vermoed dat het, zoals je zegt, komt omdat hij geen aan-uit-schakelaar heeft.