Ik laad alleen langzaam op, dus toen ik op een lange reis ging, ging ik na 2 uur opladen en ontdekte dat mijn 2020 Ioniq niet snel zou opladen. De foutmelding was snel, iets over "Controleer EV elektrisch systeem". Ik probeerde het meerdere keren en meerdere snelle ladingen, hetzelfde, hoorde alleen klik klik klik klik klik en dan gaat het rode stekkerlampje uit. Uiteindelijk moest ik een huurauto nemen omdat ik geen tijd had om te wachten op langzaam opladen.
Naar de dealer gebracht en ze hadden hem het grootste deel van de dag, maar gaven hem uiteindelijk terug en zeiden dat ze nog een dag nodig zouden hebben omdat ze niet genoeg tijd hadden om te diagnosticeren. Ik denk ook dat hun belangrijkste EV-mensen die dag ook niet aanwezig waren. Zeiden dat ik volgende week terug moest bellen om opnieuw te boeken :/ Zeiden ook dat ze moesten kijken of het ook onder de garantie valt. Zou moeten, mijn auto heeft 107.000 km en ik geloof dat de elektrische installatie tot 160.000 km is gedekt.
In de papieren merkte ik dat ze de foutcodes hadden opgenomen:
Heeft iemand dit hier ooit meegemaakt? Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Bedankt!!
Naar de dealer gebracht en ze hadden hem het grootste deel van de dag, maar gaven hem uiteindelijk terug en zeiden dat ze nog een dag nodig zouden hebben omdat ze niet genoeg tijd hadden om te diagnosticeren. Ik denk ook dat hun belangrijkste EV-mensen die dag ook niet aanwezig waren. Zeiden dat ik volgende week terug moest bellen om opnieuw te boeken :/ Zeiden ook dat ze moesten kijken of het ook onder de garantie valt. Zou moeten, mijn auto heeft 107.000 km en ik geloof dat de elektrische installatie tot 160.000 km is gedekt.
In de papieren merkte ik dat ze de foutcodes hadden opgenomen:
Heeft iemand dit hier ooit meegemaakt? Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Bedankt!!