Hallo allemaal. We hebben onze Premium 73 kWh Ioniq 5 gekocht op 21/12/21 en hebben tot nu toe 700 mijl afgelegd. Ik ben helemaal weg van de auto, hij voldoet aan de meeste wensen die we... willen. Gisteren heb ik de V2L-dongle voor het eerst gebruikt om mijn andere auto te stofzuigen, wat goed werkte. Vanmorgen kwam ik bij de auto en het dashboard begon 7 waarschuwingen te doorlopen, de batterijstatus gaf 0% aan, de auto wilde niet in de aandrijving en de ruitenwissers werkten niet! Ik probeerde hem aan te sluiten om snel op te laden om hem een beetje te 'resetten'. Toen ik hem weer aanzette, gaf hij de batterijstatus van 78% aan, wat ik had verwacht, maar de rest was hetzelfde. Ik belde Hyundai assistance en de AA kwam langs om een diagnose te stellen. We doorliepen hetzelfde proces met dezelfde resultaten. De AA-man koppelde de 12v-accu los om hem te resetten, maar het maakte geen verschil. De AA gaf het toen op en boekte hem in bij Hyundai. Hij gaat er na de feestdag in. Hopelijk zal Hyundai hem aansluiten en gewoon opnieuw opstarten. Heeft iemand anders zijn auto tot nu toe terug naar Hyundai moeten brengen? Ik heb een Vgate iCar Pro OBD2-lezer besteld in de hoop dat ik problemen kan zien als er een volgende keer is.