Hyundai IONIQ Forum banner

De MyHyundai-app heeft plotseling een bug!

2.1K views 30 replies 14 participants last post by  Ken S  
#1 ·
... tenminste, dat staat er op het scherm van de mobiele telefoon als de app opent en dan onmiddellijk sluit. Ik heb de app verwijderd, opnieuw opgestart, opnieuw geïnstalleerd vanuit de Google Playstore en de app blijft maar sluiten. Het inlogscherm verschijnt en sluit dan onmiddellijk. Er verscheen een keer een bericht dat de app een bug heeft. Er stond dat de ontwikkelaars een bijgewerkte applicatie zouden moeten uitbrengen... maar ik denk dat dit een Android-reactie is, niet van Hyundai. Heeft iemand anders dit probleem?

#4 ·
... tenminste dat zegt het scherm van de mobiele telefoon als de app opent en dan onmiddellijk sluit. Ik heb de app verwijderd, opnieuw opgestart, de app opnieuw geïnstalleerd vanuit de Google Playstore en de app blijft maar niet stoppen met sluiten.

Het inlogscherm verschijnt en sluit dan onmiddellijk. Er verscheen een bericht met de melding dat de app een bug heeft. Er stond dat de ontwikkelaars een bijgewerkte applicatie zouden moeten uitbrengen... maar ik denk dat dit een Android-reactie is, geen Hyundai.

Heeft iemand anders dit probleem?
Ik heb hetzelfde probleem. Lijkt specifiek te zijn voor pixel-telefoons of gewoon de nieuwste versies van het Android-besturingssysteem.

#6 ·
... tenminste dat zegt het scherm van de mobiele telefoon als de app opent en dan onmiddellijk sluit. Ik heb de app verwijderd, opnieuw opgestart, de app opnieuw geïnstalleerd vanuit de Google Playstore en de app blijft maar niet stoppen met sluiten.

Het inlogscherm verschijnt en sluit dan onmiddellijk. Er verscheen een keer een bericht dat de app een bug heeft. Er stond dat de ontwikkelaars een bijgewerkte applicatie zouden moeten uitbrengen... maar ik denk dat dit een Android-reactie is, geen Hyundai.

Heeft iemand anders dit probleem?
Ik ook. Samsung S21 Android 14 sloot alle apps. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd vanuit de app store en de blue link app blijft crashen op het openingsscherm