Hyundai IONIQ Forum banner

Stuurwielknoppen - CarPlay vorig/volgend nummer?

966 views 8 replies 5 participants last post by  BlipBlipFrog  
#1 ·
Ik kan me werkelijk niet voorstellen welke knoppen op het stuurwiel in CarPlay het volgende/vorige nummer bedienen? De omhoog/omlaag-selector spoelt het huidige nummer vooruit en terug (wat een vreemde standaard is), maar hoe kan ik dit veranderen om het volgende/vorige nummer te bedienen?

#4 ·
Eigenlijk, toen ik op zoek ging naar de bedieningselementen die dit anders maken, vond ik ze in de instellingen van de Apple Podcasts-app. Gebruik je Apple Music via CarPlay, of een andere app? Het lijkt erop dat hetzelfde signaal van de auto naar de app wordt gestuurd die audio afspeelt, en hoe de app het interpreteert, wordt door de app bestuurd.

#5 ·
Eigenlijk, toen ik op zoek was naar de bedieningselementen die dit anders maken, vond ik ze in de instellingen voor de Apple Podcasts-app. Gebruik je Apple Music via CarPlay, of een andere app? Het lijkt erop dat hetzelfde signaal van de auto wordt verzonden naar welke app audio afspeelt, en hoe de app het interpreteert, wordt door de app bestuurd.
Bedankt voor deze aanbeveling. Ik gebruik de Apple Music-app via CarPlay. Apple Music heeft geen instelling voor "externe bedieningselementen", maar zoals je al zei, heeft de Podcasts-app die wel. De mijne stond op "Vooruit/Terug", wat bij gebruik van de bedieningselementen op het stuurwiel resulteerde in het overslaan van een aantal seconden vooruit of terug.

Ik heb de instelling "externe bedieningselementen" in de Podcasts-app gewijzigd in "Volgende/Vorige" en nu werkt de bediening op het stuurwiel in Apple Music zoals verwacht (Volgende/Vorige nummer).

Image

#6 ·
Ik ben blij dat het voor u werkte, maar ik ben een beetje in de war waarom. Ik gebruik de Muziek- en Podcast-apps van Apple en ik krijg er ander gedrag van, wat ik prettig vind. In Podcasts is het handig om een stukje vooruit te spoelen over reclame, maar in Muziek wil ik naar het volgende nummer gaan. Ik zou niet willen dat de instelling van het een het ander beĂŻnvloedt.

#8 ·
Ik ben blij dat het voor jou werkte, maar ik ben een beetje in de war waarom. Ik gebruik de Muziek- en Podcasts-apps van Apple en ik krijg ander gedrag van ze, wat ik prettig vind. In Podcasts is het handig om een stukje vooruit te spoelen over advertenties, maar in Muziek wil ik naar het volgende nummer gaan. Ik zou niet willen dat de instelling van het een het ander beĂŻnvloedt.
Ik begrijp dit ook niet, want ik kan geen vergelijkbare instellingen vinden die alleen van toepassing zijn op Apple Music.