Hyundai IONIQ Forum banner

Verfkleurcodes

19K views 10 replies 7 participants last post by  Yaric  
#1 ·
Heb mijn eerste steenslag van de rit in het weekend gevonden. Heeft iemand ontdekt waar Hyundai de kleurencodes voor de Ioniq 5 verstopt?

#8 ·
Iemand ideeën over bumperverf. Mijn ioniq5 is cyber grijs. Heb het kreng 1 dag gehad, op de parkeerplaats van Asda laten staan en kwam terug met een diepe lakschilfer op de bumper en de achterkant boven de bumper... nogal geïrriteerd, maar mensen zijn klootzakken. Heb een offerte aangevraagd om het te laten repareren, maar ik neem aan dat ik de verf moet vinden. Cuner grijs geen probleem, maar ik ben de klos als ik de bumperverf kan vinden.

#9 ·
Iemand een idee over bumperverf. Mijn ioniq5 is cyber grijs. Heb de klootzak 1 dag laten staan op de parkeerplaats van Asda en kwam terug met een diepe lakschilfer op de bumper en de achterkant boven de bumper... nogal geërgerd, maar mensen zijn klootzakken. Heb een offerte aangevraagd om het te laten repareren, maar ik neem aan dat ik de verf moet vinden. Cuner grijs geen problemen, maar ik ben de klos als ik de bumperverf kan vinden
Neem me niet kwalijk voor de spelfouten. Dikke vingers