Hyundai IONIQ Forum banner

1 - 20 of 84 Posts

·
Registered
373 Posts
Discussion Starter #1
Hi ha ho. Er van uitgaande dat in een Europees forum Europese talen gebruikt mogen worden, hoe is het gesteld met de Nederlandse en Vlaamse Ioniq ruiters? Ik zie wel een paar gebruikersnamen voorbij komen die erg 'Ollands klinken, maar ?

·
Registered
725 Posts
yep no rules against non English posting

Jan even welcomes many Netherlands users in dutch

the only thing is you limit how many can reply to your posts

google translate is handy for those of us who only know English :)

I can speak English and some dialects of Welsh, Irish and Scottish lol

Oh and a bit of French and German but don't test me!

Sent from my iPhone using Tapatalk

·
Registered
776 Posts
Nou en of!

·
Registered
373 Posts
Discussion Starter #12

·
Super Moderator
1,394 Posts
Vraagje: Zijn ioniq's in Nederland meest privé gekocht, of geleased? In 2016 zou ik zeggen dat auto van de zaak het meest zou verkopen, maar aangezien de hele belasting is omgegooid... Ik heb 'm in elk geval gewoon prive gekocht :)
Bij mij ook prive. Ik rij hem op stroom van 11 ct/kWh (vanwege eigen zonnepanelen), dat is ongeveer 1.5 ct/km.

·
Registered
14 Posts
Vraagje: Zijn ioniq's in Nederland meest privé gekocht, of geleased? In 2016 zou ik zeggen dat auto van de zaak het meest zou verkopen, maar aangezien de hele belasting is omgegooid... Ik heb 'm in elk geval gewoon prive gekocht
Hier ook privé gekocht. Ga nu nog thuis opladen Voor 22ct/kwh maar straks ook zonnepanelen dus dan nog weer wat goedkoper. Eind 2017 installatie.

·
Registered
158 Posts
Hier ook een 'privateer'. Gewoon alles eigen centjes.
In december 2016 de hybride (comfort) gekocht.
In het weekend rij ik vaak te lange afstanden (2x160km) voor de electric en geen zin om op de terugweg te stoppen voor koffie. Op de plaatsen van bestemming is geen gelegenheid om op te laden (evenement op afgelegen plekken). Plug-in zou op dit moment ideaal zijn, maar ik kon niet wachten. Als de range van de electric 400km wordt en de aanschaf betaalbaar blijft, gaan we over op full electric. Op dit moment vind ik de Ioniq veruit de mooiste in de betaalbare range.

·
Registered
32 Posts
Zijn er hier mensen in Nederland welke ook last hebben van de echo tijdens het bellen? (andere kant van de lijn). En hebben jullie het audio systeem laten updaten recentelijk? Ik vind het jammer dat de recente versies niet in te zijn bij Hyundai. Het is mij iets te gesloten.

ps. Zojuist de Hybride first edition gekocht (prive).

·
Registered
776 Posts
Firmware laten updaten bij je dealer. Slechte zaak dat dit niet bij aflevering is gebeurd. Hyundai,ai,ai.

1 - 20 of 84 Posts
About this Discussion
83 Replies
25 Participants
zonoskar
Hyundai IONIQ Forum
A community of Hyundai Ioniq enthusiasts discussing the electric acceleration & reliability of the Hyundai ioniq hybrid.
Full Forum Listing