Als ik de klimaatregeling via de app probeer in te stellen en hij niet is aangesloten, verstuurt hij het verzoek en zegt dan dat het verzoek niet kan worden verwerkt. Waarom Ioniq? Waarom?
Hè, ik denk dat Hyundai nog steeds auto's bouwt in de traditionele zin, een Tesla zou het zeker gewoon doen als hij niet is aangesloten. Maar dan hebben we geen vampierdrain. Maar na 72.000 mijl in de Ionic zou ik zeggen dat de meest irritante dingen zijn:
Geen batterijvoorkoeling
Geen bewaking op afstand van het opladen (in het VK)
Tractiecontrole op de Ionic is zo dom, komende van een Tesla met microseconden controle over de motoren en dan de stomme Ionic rijden die het vermogen volledig vermindert, waardoor de balans van de auto wordt verstoord, het is gewoon ouderwets.
Begin er niet over om over een hobbel te gaan die de regeneratie stopt of een heuvel af te gaan en dan op het vlakke te komen waar de gasrespons 2-3 seconden wordt verminderd voordat je kunt gaan... Echt gevaarlijk op kruispunten...
En dan de LCAS die actief probeert de auto van de weg te rijden bij het nemen van een bocht naar rechts, maar niet naar links.
Vervelend genoeg zouden al die dingen in software kunnen worden opgelost, maar alleen Tesla lijkt updates voor functies te willen uitvoeren.
Ik veronderstel dat we gewoon een traditionele auto kopen met een nieuwe aandrijflijn.