Hyundai IONIQ Forum banner

ISO Rally Wielen voor de Winter (OZ Rally, Rotiform Aerodisc of vergelijkbare look)

6.6K views 5 replies 4 participants last post by  stomish  
#1 ·
Ik vind de look die Hyundai heeft met het N74-concept met de Rotiform Aerodisc wel mooi. Ik was aan het kijken naar de LAS-R 19"s, maar ik zou ze waarschijnlijk het hele jaar door willen gebruiken en ik heb toch alleen maar een winterset-up nodig. Weet je een alternatief dat die rally-look heeft, behalve het OZ rally-wiel? Veel dank en bij voorbaat dank. Foto voor de aandacht.
Image

#2 ·
Ik zeg gewoon dat je een set LAS-Rs moet halen. Ze zijn goedkoop genoeg, vooral gebruikt. Ik heb 20x8.5 LAS-Rs met aerodiscs, heb ze supergoedkoop gekregen dus ik kan niet te boos zijn, maar pas op, het zijn niet bepaald de meest robuuste wielen als de omgeving waar je woont slechte wegen heeft. Ik pendel regelmatig door NJ/DE/MD en een heeft al een lichte buiging nadat er ongeveer 3 maanden na aankoop een nieuwe pothole opdook.

#3 ·
Ik zeg, koop gewoon een set LAS-Rs. Ze zijn goedkoop genoeg, vooral gebruikt. Ik heb 20x8.5 LAS-Rs met aerodiscs, heb ze supergoedkoop gekregen dus ik kan niet te boos zijn, maar pas op, het zijn niet bepaald de meest robuuste wielen als de omgeving waar je woont slechte wegen heeft. Ik pendel regelmatig door NJ/DE/MD en een heeft al een lichte buiging na een nieuwe kuil die ongeveer 3 maanden na aankoop opdook.
Image

Image

Image

Ze zien/passen/rijden er wel geweldig uit (afgezien van de buiging)! De mijne hebben de +45 offset.