Mijn Ioniq 5 uit 2020 vervangen door een nieuwe Ioniq 5 N line. Ik kan geen uitlezing van de vier bandenspanningen vinden in het infotainmentsysteem. Waar is het gebleven?
Wanneer u de pagina met reisinformatie (mijlen, tijd, efficiëntie) ziet, kunt u naar andere delen daarvan scrollen. In mijn Amerikaanse (linksgestuurde) auto is het de gekartelde rol onder mijn linkerduim. Dat wisselt onder andere tussen de huidige rit, sinds het opladen en sinds de reset. Andere weergaven in die cyclus omvatten een die de bandenspanning toont.Ja, ik heb door de pagina's gescrold. Alles wat ik krijg is een foto van de auto, de volgende pagina is de kilometerhistorie, batterijverbruik enz., de 3e en laatste pagina zijn de routebeschrijvingen. Ik kan geen manier vinden om details op elke pagina in te voeren. Ik heb geprobeerd op alle knoppen op het stuur te drukken (+ en -, OK enz.).
Dit zou een grote hulp zijn en bespaart minstens 1.000 woorden.Misschien kun je een foto van het stuur posten, onder dezelfde hoek/afstand als degene die ik hierboven heb gepost, zodat we kunnen zien welke knoppen er wel of niet op het stuur zitten.