Hoewel het niet mijn eerste kleurkeuze was, ben ik er echt van gaan houden.
Dat is echt een geweldige kleur!Ugh mijn truck is zo en het maakt me een beetje gek.
Ooit geprobeerd om iemand te ontmoeten (zoals van CL die iets verkoopt) en hen te vertellen dat je in een Silver Spruce F350 rijdt... die groenachtig of zilver is in de zon/schaduwIk zeg gewoon de groenachtig zwarte F350.
View attachment 38386
Wauw! Ik zag een Digital Teal in de showroom en merkte zeker op hoe het er Teal of Blauw uitzag, afhankelijk van de hoek, maar had geen idee van de glinstering.Hier is de mijne:
Daarom heet het Teal-Green. Het is blauw, grijs en groen, afhankelijk van de hoek en het licht.Dat is wat mijn truck doet (hoewel niet zo sprankelend). Maar die laatste foto lijkt de blauwe kleur te hebben, tenminste op mijn grote scherm.
Ik wou dat hij de hele tijd zo helder glanzend groen was.
Ik denk dat ik voorlopig de hybride ga nemen en wacht tot volgend jaar om te zien in welke kleuren ze komen - en misschien een ruitenwisser achteraan krijgen![]()
Ik denk niet dat dat lichte interieur beschikbaar is met Digital Teal in de VS.
Bedankt voor de link - dat heb ik nog nooit gezien, want ze hebben geen 'exact' equivalent op de Amerikaanse site, en zoals ik in een vorige post al zei, veranderen de afbeeldingen op de Amerikaanse site niet als je verschillende interieurkleuren kiest.IONIQ 5 Design
Deze site toont je alle drie de interieurs. Het panoramische uitzicht is het donkergroene interieur.