Hyundai IONIQ Forum banner

Controleer je EA-account voor een gratis oplaadaanbieding van 3 jaar

2K views 7 replies 7 participants last post by  Neil F  
#1 · (Edited)
Een Reddit-gebruiker zei dat hij de 3 jaar gratis oplaadaanbieding kreeg. Ik was van plan morgen mijn account te controleren, maar ik controleerde mijn account zodra ik de post zag en ik kreeg ook de 3 jaar gratis oplaadaanbieding.

De aanbieding is voor mei 2021 $100 pre-reserveringhouders die hun auto vóór 30 november 2022 kochten. Ik dacht dat pre-reservering niets betekende, maar het is nu iets geworden.
Controleer je account als je een pre-reserveringhouder bent.

Je moet ook je account controleren nadat je hebt opgeladen van EA, want EA heeft mogelijk een bug dat EA mogelijk de volledige prijs in rekening brengt in plaats van gratis opladen.

#3 ·
Ik heb de mijne gecontroleerd en het toont 3 jaar (nog 2 jaar, 4 maanden). Interessant genoeg heb ik mijn reservering in april 2022 geannuleerd en mijn $100 teruggekregen. Toen belde de dealer in juni en zei dat ze mijn auto hadden, dus kocht ik hem. Dus ik denk dat mijn annulering niet echt "gebeurd" is.

#5 ·
Ik heb de mijne gecontroleerd en het toont 3 jaar (nog 2 jaar, 4 maanden). Interessant genoeg heb ik mijn reservering in april 2022 geannuleerd en mijn $100 teruggekregen. Toen belde de dealer in juni en zei dat ze mijn auto hadden, dus ik kocht hem. Dus ik denk dat mijn annulering niet echt "gebeurd" is.
Waarschijnlijk. Goed voor je haha.

#8 ·
Ik kocht mijn Ioniq 5 limited in september 2022 van het terrein zonder voorbestelling. Mijn 2 jaar gratis laden is voorbij. Is het op de een of andere manier mogelijk om nu die 3 jaar EA gratis laden te krijgen?
Nee. Er was een aanbieding waarvoor je je moest aanmelden. Je moest je I5 voorafgaand aan de I5-productie met een aanbetaling vooraf bestellen.