Hyundai IONIQ Forum banner

2025 vs 2024 Ioniq 5 - Mijn grootste klachten opgelost

1 reading
192 views 6 replies 4 participants last post by  ioniqfam  
#1 ·
Mijn grootste klachten over de 2024 waren de draaicirkel en het ontbreken van een ruitenwisser achteraan op mijn SEL. Veel andere leuke verbeteringen met de display console interface en andere kleine details.

Nu mijn 2-jarige lease in november afloopt, kon ik mijn 2024 SEL inruilen voor een 2025, en overstappen op een 3-jarige lease van 12.000 mijl/jaar voor $3K aanbetaling + ongeveer $322 per maand (inclusief belastingen), wat bijna $100 per maand goedkoper was. (Zuid-Californië). Het hielp dat ik een makelaar had met wie ik samenwerkte, en de dealer versloeg zijn prijzen.

Zo'n leuke auto om te rijden, en zo veelzijdig met de opties voor de achterbank/kofferbak.

#2 ·
Mijn grootste klachten over de 2024 waren de draaicirkel en het ontbreken van een ruitenwisser achteraan op mijn SEL. Veel andere leuke verbeteringen met de display console interface, evenals andere kleine details, waaronder draadloze CarPlay.

Nu mijn 2-jarige lease in november afloopt, kon ik mijn 2024 SEL ruilen voor een 2025, en voor een 3-jarige lease van 12.000 mijl/jaar voor $3.000 aanbetaling + ongeveer $322 per maand (inclusief belastingen), wat bijna $100 per maand goedkoper was. (Zuid-Californië). Het hielp dat ik een makelaar had met wie ik samenwerkte, en de dealer versloeg zijn prijzen.

Zo'n leuke auto om te rijden, en zo veelzijdig met alle verschillende verstelmogelijkheden van de achterbank met de royale bagageruimte.

Ik merkte dat ze een beetje van de verborgen opbergruimte achteraan hebben weggenomen, maar geen groot probleem.
Heeft de 2025 een betere draaicirkel? Hoe zit het met een V2L-stopcontact? Kunt u een link naar de makelaar plaatsen?

#7 ·
Het voelt verbeterd. Ik reed beide auto's op dezelfde dag, de 2025 voelde alsof ze de draaicirkel hebben verbeterd of de manier waarop het voelt hebben veranderd om het beter te laten lijken.
Het is mogelijk dat de algemenere updates aan de ophangingsgeometrie die ze hebben aangebracht om de rit en het rijgedrag te verbeteren, hebben geleid tot een scherpere maximale stuurhoek.